torsdag 18. april 2013

Då bobla sprakk........


Slik såg det ut før bobla sprakk........

Når bobla sprekk, er som oftast synonymt med at det skjer noko gale......

.......men jammen kan det einskilde gonger også føre til stor fryd og glede:

Latter og glede over å kunne sprekke såpebobla!

Boblen
(Mel. Jeg er en liten teddybjørn.) H.A.

Jeg er en liten boble jeg som svever opp mot sky'n.
Og når jeg kommer dit opp ser jeg sikkert helt til by'n.
Jeg tror at du har lyst til og så sveve her med meg.
Men jeg er lett og du er tung, det hjelper ikke deg.
Jeg svever og jeg svever og jeg svever høyere opp.
Det blir så høyt, jeg tenker stille: skal det snart si stopp?!
Og siden jeg er boble så sa det pluts'lig bang!
Det va'kke rart jeg sprakk for jeg var av såpe og av vann.



Små born - store gleder heiter det. Og ofte er det også dei små tinga som gjev dei store gledene..... det er ikkje alltid så mykje som skal til for å gjere turen litt kjekkare for ungane.

Å ta med seg såpebobler på tur er eit godt eksempel! Det tar liten plass i sekken eller lomma, og er lett å bære med seg. Det er kjekt både for små og store - mor var nok minst like ivrig på å blåse som dei små var til å sprekke boblene:


Såpeboblene hadde vi med oss då vi gjekk tur langs elvane Anga og Jølstra i Førde for vel ei veke sidan. Her gjekk vi også på påskevandring i 2012, så meir om turen kan du lese i dette innlegget.

Denne gongen hadde vi med oss farmor og farfar på tur. Sidan vi har hatt ein vinter med lite nedbør, har det også vore lite vatn i elvane. Det gjorde at vi kunne spasere langt ut på elveleiet, og kose oss med å kaste stein i vatnet:

No har derimot regnet komt i fullt monn, snøen og isen smeltar som berre det og elvane flaumer opp laaaangt over sine breidder - ja, slik kan det jammen for forandre seg!

Nista vår inntok vi ved ei fiskehytte langs stien. Du passerer fleire slike på turen, men denne er "innreia" med bord, stolar og endåtil eit par senger!
Fiskehytta med Førde sentralsjukehus og Førdsnipa i bakgrunnen
Turen vi gjekk er totalt vel 3 km i flatt terreng, så flott tur å gå for den nybakte 4-åringen vår. Biletet under viser eit kartutsnitt frå turen - startpunkt er ved Høgskulen i Sogn og Fjordane sine lokale:
Kartutsnitt frå vandring langs Anga og Jølstra i Førde

1 kommentar:

  1. Så koselig tur-innlegg! Det minner meg om da jentene våre var små. Dette er kjekt for små og store, unge og eldre.

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    Klem

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!